Reis Tsjechië 19 september

19 september 2018 - Spindleruv Mlýn, Tsjechië

Vanmorgen rustig aan gedaan, de camper weer voorzien van alle vloeistoffen. Daarna vertrokken naar een stad in de buurt waar we bij een Lidl op ons gemak boodschappen gedaan. Onderweg in Jaromêr kwamen we nog een treinmuseum tegen, daar even gestopt om dit te bezoeken helaas was dit alleen maar op zaterdag en zondag open. Een vriendelijke medewerker gaf ons toestemming om buiten te kijken alleen staat daar allemaal oude meuk wat nog gerestaureerd moet worden, maar was toch goed bedoeld. Hierna op weg naar de stenen rotsstad iets wat we van Hans en Astrid gehoord hadden. Wij op weg naar het punt dat ik in de navigatie had gezet, boven gekomen aan het eind van de pass sloeg mijn twijfel toe of we wel goed zaten. Even met Hans geappt en toen kwam ik erachter dat we er zo’n 66 km naast zitten. Het is hier wel mooi zo te zien en we hebben besloten hier toch twee nachten te verblijven dan gaan we morgen hier in dit gebied een wandeling maken. We zullen dan vrijdag vertrekken naar Dolni Adrspach.