Reis Tsjechië 21 september

21 september 2018 - Adrspach, Tsjechië

Vanmorgen op weg naar het rotsgebied van Adrspach na diverse omleidingen er toch nog in de ochtend gearriveerd. Dit is een erg toeristische trekpleister met diverse route’s door dit mooie gebied. Het parkeerterrein staat al vol met Poolse kentekens, touringcars e.d. Wij betalen ook onze entree en krijgen een folder mee met de route, deze groene route bedraagt 3,5 km maar je kunt daar aangekoppeld ook een gele route volgen die loopt tot Teplice nad Metuji en dan de rode route terug naar het parkeerterrein, deze gaan wij volgen. Totaal weer 11 km in de benen met wat klimmen en dalen op zich was het hier goed te doen we hebben slechter meegemaakt in de afgelopen dagen. Inmiddels weer in de camper waar we beginnen aan ons avondmaal.

Morgen rijden we Polen in en gaan dan richting drielandenpunt Duitsland, Tsjechië en Polen waar we waarschijnlijk in Duitsland zullen overnachten.

1. Eric:
    21 september 2018
    Ziet er weer prachtig uit wat een mooie route dus jullie hebben weer wat lekkers verdient . Gaan jullie nu ondertussen weer langzaam aan terug? Veel plezier nog groetjes Eric en Yvonne.
  2. Caroline:
    21 september 2018
    Ziet er echt schitterend uit 😁
  3. Leen:
    21 september 2018
    Liever niet Eric en Yvonne maar het is nodig want Jose heeft nog een afspraak bij de oogarts, dus langzaam aan richting huis de snelheid is een beetje afhankelijk van het weer 😊
  4. Brenda:
    22 september 2018