Reis Tsjechië 30 september

30 september 2018 - Breda, Nederland

Vandaag weinig te melden we hebben een reisdag gehad en staan inmiddels in Breda, waarom komen we niet gelijk naar huis 😂😂 dat komt omdat we morgen nog een onderdeel kunnen ophalen voor de camper in Etten-Leur. We hadden een probleem dat de schuif van het toilet niet helemaal meer sloot. Nu was er een onderdeel gescheurd waardoor de schuif niet helemaal meer dicht kon, ik heb dit opgelost door, na demontage, dit onderdeel wat af te snijden waardoor het weer prima liep. Maar omdat nu zo te laten zitten vind ik ook niet goed, dus had een mailtjes naar Thetford gestuurd maar die willen alleen maar leveren via een leverancier waarop ik Deba in Etten-Leur een mailtje heb gestuurd. Het gaat om een onderdeel van € 1,00 maar goed Deba heeft het opgepakt en na hun tussenkomst heeft Thetford, die ook in Etten-Leur zit, dit onderdeel uit coulance afgegeven. Wij kunnen dit morgen ophalen vandaar onze laatste standplaats in Breda 😂. Zo hiermee ook voor jullie het raadsel weggehaald waarom niet doorgereden naar huis 🤔😜

1. Peter en Petra Pals:
    Welkom weer in Nederlands
  2. Eric:
    30 september 2018
    Jammer he weer naar huis, maar jullie hebben prachtige weken gehad en dat pakken ze niet meer af moet je maar Denken 😄 Wij hebben nog 1 week te goed 2 dagen Outshoorn en daarna de laatste dagen in kaapstad.
  3. Brenda:
    Welkom terug👍🏻😄
  4. Leen:
    30 september 2018
    Eric dat is waar jullie nog veel plezier.

Brenda ook wel weer lekker om thuis te komen :-)
  5. Paul en Annie:
    Ot moan
  6. Caroline:
    1 oktober 2018
    Ik ken dat plaatsje haha
    Waarom zijn jullie niet effe bakkie komen doen ik kon jullie ruiken 😂🤣
    Blij dat jullie weer veilig thuis zijn jullie hebben weer een schitterende reis gehad
    Tot snel 😘
  7. Leen:
    1 oktober 2018
    We waren nogal laat en wilden graag eerst eten na een dagje rijden, maar we komen snel weer 😘😘😘