Rit naar Spanje 18 september

18 september 2019 - Cóbreces, Spanje

Gisteren na het schrijven en publiceren van het blog zijn we nog een stuk wezen wandelen en nog een mooi plaatje kunnen schieten van een oude brug over de rivier de Porma in Bonar. Was wel bewolkt en achter de bergen was onweer te horen het is nu nog 19.00 uur behoorlijk warm 25 graden er wordt hier wel onweer verwacht.

Bruggetje over de Porma bij Bonar

Vannacht heeft het behoorlijk gespookt onweer en veel regen, nu regent het nog maar het zonnetje probeert door de bewolking heen te breken. We gaan er van uit dat het weer een mooie dag gaat worden, na regen komt zonneschijn roept men toch altijd 😉

Eerst ontbijten en alles weer legen en afvullen en dan vertrekken richting Riano en daarna richting Potes we rijden door Picos gebergte (Leon je hebt gelijk hier komen we zeker nog een keer terug)

Water van de stuwdam RianoBrug stuwmeer bij Riano

Op de brug bij RianoRiano

Vanuit RianoRianoVanuit RianoRianoBij de bakker in RianoNog even een brood kopen in Riano

een prachtig gebied alleen de wolken maken dat je op de pas soms weinig tot niet ziet.

Onderweg vanaf Riano naar PotesOp de pas vanuit Riano naar Potas hier is even geen bewolking maar wel een koe die haar jong op haar gemak staat te voeden op de rijbaan, en geen stap opzij doen 😊

Uiteindelijk voorbij Riano aangekomen bij Potes waar het weer wel iets beter was maar we hebben besloten niet links af richting Fuente De te gaan maar rechtsaf richting kust de N621 op we rijden nog steeds door een schitterend gebied en dat blijft zo totdat we bijna aan de kust zijn. Daar rijden we via San Vicente de la Barruera naar een Camperplaats.

CommillasRuïnes Goticas in Commillas

we zijn beland op een Camperplaats in Cobreces

Camperplaats Cobreces

Was droog dus nog een stukje lopen naar boven naar o.a. het kerkje Iglesia San Pedro Advincula.

9DE0B976-2249-4392-A353-DBA39EE88B2ESan Pedro Advincula

97E357AA-5988-41B5-A593-D1D6E8261F95Kijken of de camper is blijven staan 😂

Nog even een rondje langs de kust van de Golf van Biskaje gelopen

38875E2C-638F-4AA4-9D11-3486C99BF9A6Acantilado Bolao

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ruud:
    18 september 2019
    Ietwat druilerig weer.toch weer mooie plaatjes geschoten. Die bruine koe liet jullie er wel langs????
  2. Leen:
    18 september 2019
    We hebben netjes staan wachten hij was zijn kalf aan voeden 😊 en toen die wat opzij was gaan staan zijn we er rustig langsgereden 😉
  3. Paul en Annie:
    19 september 2019
    Mooie omgeving weer. Je kunt wel duidelijk zien dat jullie weer noordwaarts rijden. Mooie groene beplantingen enzo.
  4. Leen:
    19 september 2019
    Inderdaad wordt allemaal weer veel groener, het wisselende van de landschappen heeft ook zijn charme, wij vinden het allemaal wel mooi en kunnen ervan genieten.