Rit naar Spanje 21 september

21 september 2019 - Bordeaux, Frankrijk

Vandaag het plan opgevat om op een camping te gaan staan net voor Bordeaux en dan morgen Bordeaux bezoeken. Vol goede moed de rit van iets meer dan 200 km aangevangen.

De brug bij BayonneBrug Bayonne de eerste overgang over de L’Adour

We zijn in de veronderstelling dat we dan om 12.00 of 13.00 uur op de camping aanwezig zouden zijn. Dat waren we ook waren het niet dat deze camping al compleet vol is 😢 we hadden dit echt niet verwacht. Dus dan maar verder kijken en we zagen in campercontact een parkeerplaats staan midden in het centrum kosten € 20,00 voor 24 uur dus dat leek ons een mooie oplossing, zal niet het mooiste plekje zijn maar zo dicht in een centrum is ook wel eens leuk, daarnaast was het volgens de beschrijving bewaakt.

Bordeaux Place de la BourseBordeaux Place de la BourseBordeaux Place de la Bourse

Dus vol goede moed het centrum van Bordeaux in, lekker aanschuiven in de file maar uiteindelijk om 14.30 waren we daar en toen werden we geconfronteerd met enorm smalle oprijlaan en plaatsen, was op een gewoon parkeerterrein, om na een plekje gevonden te hebben na veel steken uiteindelijk bij de betaalautomaten te lezen dat je hier mag staan van 08.00-22.00 uur 😤 dus het kaartje maar in de automaat gedaan en € 0,60 afgerekend voor op en afrijden 🤔. Weer kijken en net buiten Bordeaux ligt nog een camping met een prijsje van € 34,00 per nacht en reviews met een score van 6,3 dus ook niet de allerbeste maar we willen toch Bordeaux in en zullen dit dus moeten accepteren. De score is begrijpelijk de plaatsen staan dicht op elkaar en voor zo’n 7 campers zijn er wel vier stopcontacten terwijl de prijs incl. stroom is, nu hebben wij geen stroom nodig maar als je hier het wel nodig hebt is het enorm balen voor dat geld. Maar niet getreurd we staan en kunnen morgen naar Bordeaux, wel te hopen dat de weersvoorspelling ernaast zit anders lopen we in de regen 🤭  gelukkig is er niet zo ver van de camping een tramhalte 😂

Camping Le Village du Lac

Morgen meer nu gaan we lekker ontspannen 😜

1. Ruud:
    21 september 2019
    Mooi. Alweer mooi. Beetje grijze wolken maar allez!! Hier stralende dag met veel zon.
  2. Leen:
    21 september 2019
    Hier af en toe een bui van ca 2 minuten daarna gewoon 26 graden dus eigenlijk wel lekker 😊
    Je nieuwe grijze is nog niet binnen zag ik? 🤔
  3. Ruud:
    21 september 2019
    A s woensdag middag mag ik um ophalen. Dus vanaf dan bij ons op de oprit.👍
  4. Leen:
    22 september 2019
    Spannend nog een paar nachtjes slapen 😉
  5. Paul en Annie:
    22 september 2019
    Bordeaux...... aaaahhh doet me denken aan dat lekkere rode sap.
  6. Leen:
    22 september 2019
    Ben niet zo’n rode wijndrinker dat is voor mij een slaapmiddel, daarnaast heb ik niet zo veel verstand van wijn moet voor mij zoet en wit zijn 😊