Rit naar Spanje 7 september

8 september 2019 - Granada, Spanje

Vanmorgen werden we verrast door een luid toeterende auto die de Camperplaats op kwam rijden, jawel dit was de plaatselijke bakker. Maar gelijk een vers brood gekocht kosten € 0,80 voor een brood 🤔 dat is toch niet duur 😂

Na het eten zijn we weer gaan rijden met als doel Granada dat is een kleine 100 km en we gaan weer lekker binnendoor door de bergen. Dat is hier een prachtig afwisselend landschap en genot om doorheen te rijden met de nodige felle klimmetjes en smalle dorpjes

La Presa de Rules

La Presa de Rules

Ook een stuwdLa Presa de Rules mag niet ontbreken natuurlijk in zo’n fantastische omgeving. Uiteindelijk naderen we Granada je merkt het aan de groter wordende dorpen en meer industrie. Uiteindelijk besluiten we om naar een camping iets buiten Granada te gaan want we zagen een Camperplaats met geen voorzieningen voor € 58,00 per nacht dan sta je wel dicht bij de Alhambra nu vonden we dat weligst te gortig en zijn uiteindelijk beland op camping Reina Isabel in La Zubia een 3 km buiten Granada. De kosten voor deze camping bedragen € 20,00 per nacht incl. zwembad, stroom, douches enz. wel even een verschil met een Camperplaats met helemaal niets. We wilden de Alhambra in Granada ook wel bezoeken maar er is geen ticket te verkrijgen voor a.s. dinsdag weer de rest is volgeboekt. We besluiten om morgen eerst maar eens Granada te gaan bekijken, gaan we met de bus naartoe kosten € 1,50 per persoon enkel rit. We gaan dan ook kijken of we misschien toch de Alhambra in kunnen als we direct daar misschien direct een ticket kunnen kopen, maar we vrezen het ergste, we zien wel. We kunnen altijd nog beslissen langer te blijven.

Camping Reina Isabel in La Zubia

Camping Reina Isabel in La Zubia

1. Peter en Petra Pals:
    8 september 2019
    Zo te zien weer een hele mooie omgeving.
    Nog 3 dagen zit het voor ons er ook weer terug naar kouwe Nederland. 😫😫