Rit naar Spanje 9 september

9 september 2019 - Ronda, Spanje

Doordat de kloof niet doorging zijn we richting Ronda gereden een afstand binnendoor van ca. 260 km we hebben wel even om Granada heen de grote weg gepakt want ik had geen zin door Granada zelf heen te rijden op een maandag dat iedereen weer aan het werk gaat, we hadden het op de heenweg al gedaan en ik kan jullie vertellen dat schiet niet erg op 😉

Uiteindelijk snel weer van de grote weg af door het schitterende afwisselende landschap van Andalusië

Onderweg naar Ronda

Onderweg naar Ronda

Alvorens naar de Camperplaats te gaan eerst even boodschappen doen ditmaal jawel bij een nieuwe Lidl hier in Ronda was wel nodig we waren bijna leeg 🤣 vandaar uit naar de Camperplaats die weer keurig is van voorzieningen zelfs met stofzuiger en hoge drukreiniger om de camper te wassen en wasmachine en droger maar Jose wilde het gezien de hoeveelheid met de hand doen.

Camperplaats Ronda

image

Nog even gewandeld in Ronda en vanavond eens erg makkelijk gegeten een stokbroodje met Spaanse serrano ham en daarna een Griekse yoghurt met vruchten en daar hebben we beide van genoten. Nu lekker chillen en straks een koffie met een lekkere koek die hebben we ook al meegenomen en daarna een fles wijn vanuit Ronda opentrekken hoe goed kun je het hebben in de Spaanse zon.

Sabina ik ben bang dat er weer hard aan gewerkt moet worden als ik terug ben 😊

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade