Rit naar Spanje 27 september

27 september 2019 - Sint-Amands, België

Camperplaats bij GerberoyOnze Camperplaats bij Gerberoy waar we vannacht hebben geslapen.

Na het ontbijt zijn we het dorpje ingelopen met huizen uit o.a. de 17 en 18e eeuw een plaatsje waar je kan blijven fotograferen. Omdat we vroeg zijn, zijn we voor de toeristen wat ideaal is om rustig te lopen. Hieronder een fractie van de gemaakte foto’s.

Gerberoy.GerberoyGerberoyGerberoyGerberoyGerberoyGerberoyGerberoyGerberoyGerberoyGerberoyGerberoy

Gerberoy

Hierna hebben we besloten om vandaag weer een behoorlijk stuk te gaan rijden zodat we zondag thuis kunnen zijn. Vandaag bijna 300 km binnendoor gereden en uiteindelijk aangekomen bij een Camperplaats in Sint-Amands een plaatsje in de buurt van Dendermonde dus voor morgen nog een klein stukje en we zijn weer op het vertrouwde stukje Nederland weer terug bij de buurtjes die we wel gemist hebben.

Dit is ons laatste blog want om morgen te melden dat we thuis zijn is een beetje vreemd denk ik 🤔😊

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Peter en Petra Pals:
    Hallo, Leen & Jose
    Welkom thuis weer in Nederland.
    We hebben jullie gemist blij dat jullie weer gezond en wel weer terug zijn.
    We hebben jullie vakantie blogs bi gehouden in mijn ogen hebben jullie een hele mooie vakantie gehad.
    welkom thuis
    groetjes,
    Petra en Peter
  2. Leen:
    27 september 2019
    Dank je was inderdaad weer geweldig weer veel plaatsen waar we naar terug moeten 😊
  3. Leon deKock:
    27 september 2019
    Het was weer een mooie rit, Leen en José. Daar kun je wel weer een paar dagen op teren. En weer gaan plannen voor de volgende trip. Ben benieuwd waar die weer heen gaat!!
  4. Leen:
    27 september 2019
    Tja Leon, 🤔 2 november een camperevent van Deba onze garage 😊 daarna zien we weer wel.
  5. Brenda:
    Gezellig weer!!
    Tot morgen 😄😄
  6. Leen:
    27 september 2019
    Tot morgen we hebben jullie gemist 😔
  7. Hans:
    28 september 2019
    Welkom thuis heb heerlijk mee kunnen genieten van jullie mooie reis.
  8. Leen:
    29 september 2019
    Dank je jullie hebben op de vakantie, in Faak en in Luxemburg ook naar je zin gehad zag ik, dan mag je van ons wel wat zeggen dat we veel weg zijn 😂
  9. Peter en Petra Pals:
    29 september 2019