Reacties
Reacties 1 - 50 van 208
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Peter en Petra Pals | Welkom thuis | 29 sep. '19 |
| Leen | Dank je jullie hebben op de vakantie, in Faak en in… | 29 sep. '19 |
| Hans | Welkom thuis heb heerlijk mee kunnen genieten van… | 28 sep. '19 |
| Leen | Tot morgen we hebben jullie gemist π | 27 sep. '19 |
| Leen | En dat in Frankrijk π | 27 sep. '19 |
| Leen | Klopt Rudi vele mooie dingen gezien en zeker nog een… | 27 sep. '19 |
| Leen | Dank je was inderdaad weer geweldig weer veel plaatsen… | 27 sep. '19 |
| Leen | Tja Leon, π€ 2 november een camperevent van Deba… | 27 sep. '19 |
| Brenda | Gezellig weer!! Tot morgen ππ | 27 sep. '19 |
| Leon deKock | Het was weer een mooie rit, Leen en JosΓ©. Daar kun… | 27 sep. '19 |
| Peter en Petra Pals | Hallo, Leen & Jose Welkom thuis weer in Nederland.… | 27 sep. '19 |
| Paul en Annie | Echt Frans ja :-) | 27 sep. '19 |
| Ruud | Wel leuk om te zien het huis van monet. Heel de reis… | 26 sep. '19 |
| Paul en Annie | Mooie plaatjes weer. Jammer dat jullie niet ten oosten… | 24 sep. '19 |
| Ruud | Dankje voor de fotosπ mooi cruiseschip. Leuke oude… | 23 sep. '19 |
| Caroline | Das toch ook een keertje lekker Heerlijk jo | 23 sep. '19 |
| Ruud | Veel plezier in bordeaux dan maar!!!!πΈmooie fotos… | 22 sep. '19 |
| Leen | Ben niet zoβn rode wijndrinker dat is voor mij een… | 22 sep. '19 |
| Leen | Spannend nog een paar nachtjes slapen π | 22 sep. '19 |
| Paul en Annie | Bordeaux...... aaaahhh doet me denken aan dat lekkere… | 22 sep. '19 |
| Ruud | A s woensdag middag mag ik um ophalen. Dus vanaf dan… | 21 sep. '19 |
| Leen | Hier af en toe een bui van ca 2 minuten daarna gewoon… | 21 sep. '19 |
| Ruud | Mooi. Alweer mooi. Beetje grijze wolken maar allez!!… | 21 sep. '19 |
| Leen | We gaan een stuk de kust volgen omhoog als er niet… | 20 sep. '19 |
| Leen | π is ook echt lekker zo vers gebakken, dan eet… | 20 sep. '19 |
| Ruud | Alweer mooi weer.hier nu ook. Mooie rit langs het… | 20 sep. '19 |
| Brenda | Wauw!! Die bakkerij!! Heerlijk vers brood | 19 sep. '19 |
| Leen | Inderdaad wordt allemaal weer veel groener, het wisselende… | 19 sep. '19 |
| Paul en Annie | Mooie omgeving weer. Je kunt wel duidelijk zien dat… | 19 sep. '19 |
| Leen | We hebben netjes staan wachten hij was zijn kalf aan… | 18 sep. '19 |
| Ruud | Ietwat druilerig weer.toch weer mooie plaatjes geschoten.… | 18 sep. '19 |
| Leen | We gaan weer kijken π | 17 sep. '19 |
| Leen | Bedankt voor de tip Leon, we waren van plan via Riano… | 17 sep. '19 |
| Ruud | Idd leen en jose.op naar mooie plaatjes,gebouwen ,… | 17 sep. '19 |
| Leon deKock | Dan moet je sowieso het Pico gebergte even aandoen.… | 17 sep. '19 |
| Leen | Dat is het ook hier in AndalusiΓ« echt een aanrader… | 16 sep. '19 |
| Caroline | Het ziet er echt fantasties uit π | 16 sep. '19 |
| Leen | We zijn nu in Salamanca inmiddels weer 28 graden wat… | 16 sep. '19 |
| Ruud | Aankomend weekend 27 gr. Daarna ook nog rond de 23… | 16 sep. '19 |
| Leen | Hier is het ook koeler hier met de bewolking, de verwachting… | 16 sep. '19 |
| Leen | Die speld kan geen kwaad is een erg mooi gebied en… | 16 sep. '19 |
| Leen | Jullie hebben net je vakantie achter de rug mogen… | 16 sep. '19 |
| Ruud | Yep mooie ongerepte natuur.campertje doet goed dienst.… | 15 sep. '19 |
| Leon deKock | Dat ziet er allemaal weer heel mooi uit, Leen. Ik… | 15 sep. '19 |
| Peter en Petra Pals | Weer zeer mooie foto's ik word gewoon jaloers… | 15 sep. '19 |
| Ruud | Haha. Dacht dat je er maar 1 had. Goed tegen de felle… | 14 sep. '19 |
| Leen | Nog niet eerder gezien Ruud dat is mijn camperhoed… | 14 sep. '19 |
| Ruud | Mooie historie. Zeker mooie gebouwen. Mooie hoed leen!!! | 14 sep. '19 |
| Leen | Helemaal mee eens alles heeft zijn charme | 14 sep. '19 |
| Leen | Eric, geniet van je reis het zal vreemd zijn de eerste… | 14 sep. '19 |
1 2 3 4 5 Volgende »

- Peter en Petra Pals: Welkom thuis
- Leen: Dank je jullie hebben op…
- Hans: Welkom thuis heb heerlijk…
- Leen: Tot morgen we hebben jullie…
- Leen: En dat in Frankrijk π
Alle reacties »