Rit naar Spanje 19 september

19 september 2019 - Sopelana, Spanje

Vanmorgen eerst weer even naar de plaatselijke bakker 😊

Bakker in CobrecesBroodje kopen en ontbijten

Vandaag moest eigenlijk niet zo’n lange reisdag worden maar het begint dat we eerst bij een Lidl boodschappen gaan doen, lekker op ons gemak 😊 daarna kwamen we onderweg een Chinese winkel tegen en omdat men hier op de camperplaatsen kranen hebben met een maat van ca. 3 cm een maat die niet in mijn Gardena assortiment zit zijn we hier gestopt om een goede koppeling te kopen en die hebben we kunnen vinden. Deze winkels hebben werkelijk van alles lijkt aliexpres wel. We reden binnendoor richting Bilbao en wilden daarop een Camperplaats gaan staan maar daar rekende men € 20,00 per/persoon voor helemaal niets op een parkeerplaats dat vonden we wat absurt dus maar doorgereden naar een andere plaats. Maar Bilbao doorrijden met wegomleggingen en straten die we volgens de navigatie moesten hebben maar waren eenrichting geworden valt dan niet mee, uiteindelijk zijn we er wel uitgekomen maar heeft wel de nodige tijd gekost (stoplicht na stoplicht) we zijn nog wel langs het Guggenheim museum gereden maar kregen het niet lekker op de foto. Omdat we deze stad twee jaar geleden al bezocht hebben was het niet zo nodig hier te gaan staan al hadden we dat wel leuk gevonden. Dus maar een Camperplaats aan de zee gezocht en we hadden er een in Getxo daar naar toe gereden liepen we uiteindelijk dood in een smal straatje na wat steken kregen we de camper gekeerd en zijn gaan zoeken, maar helaas niet kunnen vinden, dan maar een andere ook in Getxo nu de weg daar naar toe werd zo smal dat we links en rechts behoorlijk wat takken en daarmee krassen hebben opgelopen dus ook maar geschrapt en een plaats gezocht in Sopela waar we op een parkeerplaats staan vlak aan het water met veel surfliefhebbers wat het weer wel gezellig maakt.😉

LaredoOnderweg richting LaredoLaredoLaredoGuggenheim BilbaoRecht nog een stukje van Guggenheim 😔 in Bilbao

BilbaoBilbao

Inmiddels staan we op een parkeerplaats/Camperplaats in

Sopela

SopelaSchitterende surf stranden hier.

Morgen gaan we richting Frankrijk we zijn langzaam aan de terugreis begonnen.

1. Brenda:
    19 september 2019
    Wauw!! Die bakkerij!!
    Heerlijk vers brood
  2. Leen:
    20 september 2019
    😔 is ook echt lekker zo vers gebakken, dan eet je ook steeds te veel 🤭😉