Rit naar Spanje 20 september

20 september 2019 - Anglet, Frankrijk

Vandaag wilde we ongeveer 150 km rijden en daarna rustig aan doen maar dat liep even anders vanaf Donostia-SAN-Sebastián wilde we een Camperplaats zoeken liefst aan het water. Nu wat we ook pakte ze waren vol de een na de andere Camperplaats uiteindelijk hebben we er een gevonden na veel door dorpjes met markjes e.d. manoeuvreren zijn we terecht gekomen op een grote parkeerplaats in Anglet ca. 55 km vanaf Donostia-San-Sebastián met smalle plekken maar we zijn er nu blij mee 😊. We staan nu met een temperatuur van 31 graden wel was de rit hier naar toe weer mooi dat maakt ook wel weer wat goed.😂

😢 op de een of andere manier is het icoontje voor het invoegen van de foto’s verdwenen. Je kunt ze nog wel zien bij het menupunt foto’s ik ben nog niet achter de oorzaak 🤔

DurangoDurangoElorrioElorrioElorrioElorrioIrunIrunSaint-Jean-de-LuzSaint-Jean-de-LuzSaint-Jean-de-LuzSaint-Jean-de-Luz

Camperplaats AngletCamperplaats Anglet

Het werkt weer met de foto’s 👍😂

Nog een avond wandeling maken langs de boulevard

Zonsondergang Anglet

1. Ruud:
    20 september 2019
    Alweer mooi weer.hier nu ook. Mooie rit langs het water.
  2. Leen:
    20 september 2019
    We gaan een stuk de kust volgen omhoog als er niet steeds volle camperplaatsen zijn want dan vind ik het niet leuk meer en ga ik verder het land in daar heb je er eigenlijk geen last van.