Rit naar Spanje 24 september

24 september 2019 - Saint-Loup-Lamairé, Frankrijk

Vanmorgen uitgebreid gedoucht, ontbeten camper weer voorzien van voldoende vloeistof en ontdaan van de afvalstoffen, camping betaald, dat viel overigens hartstikke mee we hadden gelezen € 34,00 per dag daarna heb ik op internet gekeken en was er een reductievoordeel van 3 dagen voor € 72,00 ga ik afrekenen betaal ik € 57,00 voor 3 nachten 🤔 ik begrijp het niet meer, de Franse slag waarschijnlijk maar we zijn er wel blij mee 😉

Hierna gaan we rijden, we kiezen voor meer naar het binnenland omdat er aan de kust veel regen voorspelt wordt, we hebben ook de hele nacht regen gehad en vertrekken ook met regen. We kiezen voor de grote weg om langs en uit Bordeaux te komen, we rijden over de Pont Jacques-Chaban-Delmas de grote hefbrug in Bordeaux om die kleine cruiseschepen erin te laten 😃

Pont Jacques-Chaban-Delmas hefbrug on BordeauxPont Jacques-Chaban-Delmas wel in de regen ☹️

Na ca.50 kilometer duiken we van de grote weg af en gaan binnendoor rijden dan heb je wat meer te zien en rijd ontspannen. Gelukkig reden we Bordeaux uit want er naartoe stond op de N230 in tegenovergestelde richting 18 kilometer file. We hebben een tijd lang regen maar langzaam begint de lucht wat open te trekken

Onderweg bij Saint-Martin-de-Juillers

Onderweg bij Saint-Martin-de-Juillers

Als we gaan lunchen in een dorpje Aulnay trekt het al wat meer open 😊

St. Pierre in Aulnay

Uiteindelijk belanden we op een Camperplaats in St. Loup Lemaire weer een schitterende gratis plaats met de nodige voorzieningen bij een leuk dorp en het weer is ook weer perfect met zo’n 24 graden droog en het zonnetje 😜 de plaats is erg ruim en we staan maar met 3 campers en een Tiny House 😂

Camperplaats St. Loup Lamaire

Tiny house op camperplaats in St. Loup LamaireEr staat ook een Tiny House op deze Camperplaats

Nog even wezen wandelen door weer een leuk Frans dorpje St Loup Lemaire zie onderstaande foto’s

St Loup LamaireRivière Le CebronSt Loup LemaireZelf de ijzeren geit krijgt hooi 😊St Loup LemaireSt Loup LemaireChateau de St LoupChateau St. Loup