Rit naar Spanje 26 september

26 september 2019 - Gerberoy, Frankrijk

Vanmorgen zijn we vertrokken en onderweg gestopt in Giverny de plaats van de schilder Monet met zijn huis en de tuinen. Dit plaatsje ligt ongeveer een kilometer of 10 vanaf Vernon. Wij hebben zelf niet zo veel met tuinen maar alles erom heen was best leuk om eens te bezoeken. Was erg druk met toeristen.

Buste van MonetBuste van MonetHuis van Monet in GivernyDe woning van Monet GivernyGibernyMuseum Mecanique Naturelle in GivernyMuseum Mecanique NaturelleMuseum Mecanique Naturelle in GivernyMuseum Mecanique NaturelleMuseum Mecanique Naturelle in GivernyMuseum Mecanique NaturelleMonteur aan het werk in Museum Mecanique in GivernyMonteur aan het werk in het museumHotel Baudy in GivernyHotel Bandy in GivernyKerkje in GivernyKerkje in Giverny

Lekker Frans een DS en kippen in Giverny 😊Echt Frans een Citroën DS met kippen e.d. echt leuk

Hierna zijn we doorgereden naar Gerberoy weer een van de mooiste Franse dorpen maar daarover morgen meer. We hebben vandaag best wel wat kilometers gemaakt, vanavond rustig aan en morgenochtend gaan we dit dorpje bekijken.

1. Ruud:
    26 september 2019
    Wel leuk om te zien het huis van monet. Heel de reis heb je trouwens veel gezien.mooie trip tot nu toe. Veilige reis verder.
  2. Leen:
    27 september 2019
    Klopt Rudi vele mooie dingen gezien en zeker nog een aantal plaatsen waar we naar terug gaan om meer te zien.