Reis Tsjechië 31 augustus

31 augustus 2018 - Blegny, België

Met de camper door België, Duitsland en Tsjechië door op de foto te klikken krijg je nog een omschrijving.

1. Vandaag vrijdag 31 augustus rustig binnendoor gereden naar Blegny hier staan we vannacht voor de mijn. Morgen een  rondleiding door de Blegny-mijn.

1. Eric:
    29 augustus 2018
    Veel plezier we houden jullie in de gaten voor zover dat lukt vanuit Zuid Afrika
  2. Leen:
    29 augustus 2018
    Dank je Eric, ik krijg inmiddels ook de foto’s direct vanuit de camera naar de IPad en IPhone en dan naar dit programma dus dat moet goed gaan. Even oefenen op deze reis voor volgend jaar :-)
  3. Hans:
    Have Fun
  4. Caroline:
    30 augustus 2018
    We zijn benieuwd naar alle verhalen en fotokes we gaan jullie volgen 😘
  5. Peter en Petra Pals:
    Hallo, Jose en Leen
    We wensen jullie een hele mooie vakantie en heel veel veilige kilometers toe.
    Misschien kunnen we er nog een mooie vakantie boeken met zijn vieren.
    Groetjes,
    Peter en Petra Pals
  6. Leen:
    30 augustus 2018
    Dank jullie wel allemaal, de bedoeling is dat we morgen middag gaan vertrekken dus volgen maar 🤭
  7. Eric:
    30 augustus 2018
    Heel veel plezier,we gaan elkaar volgen
  8. Caroline:
    31 augustus 2018
    Super interessant ben benieuwd hoe het is in zo’n mijn
    Jullie zullen weer veel mooie dingen zien
    Maar uitkijken he 😘
  9. Leen:
    31 augustus 2018
    Komt goed Lien 😘
  10. Paul en Annie:
    1 september 2018
    Leuk zo zeg. dat ik zie waar jullie uithangen.
    Geniet ze in de mijn :-)
  11. Peter en Petra Pals:
    2 september 2018
    José heeft een leuk jasje aan en deze pet past iedereen.😎😎😎😎🌞🌞🌞
  12. Leen:
    2 september 2018
    Ja Petra staat haar goed hè, maar we hadden het wel nodig regelmatig de helm in contact met de mijnschacht 😚
  13. Eric:
    4 september 2018
    Ziet er goed uit tot nu toe leuke foto's mooie omgeving alleen erg vermoeiend aan Leen te zien 😜
  14. Leen:
    Was ik niet alleen hoor Yvonne 😜
  15. Peter en Petra Pals:
    5 september 2018
    we zien via de foto's dat jullie weer een mooie vakantie hebben.
    En zo te zien hebben jullie ook mooi weer.
    Lekker genieten we volgen jullie.
  16. Leen:
    5 september 2018
    Klopt tot dit moment hebben we prima weer gemiddeld tussen de 22 en 27 graden en nog geen druppel gehad, ben benieuwd hoe lang we dat gaan volhouden. We zien inderdaad weer mooie dingen onderweg, we rijden een beetje op de bonefooi en zien wel wat het ons brengt.
  17. Sabina Bakkers:
    7 september 2018
    Erg leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen... en zo leren we ook nog wat bij ;)
    Heel veel plezier nog, we kijken uit naar het volgende verhaal met bijbehorende foto's :)
  18. Leen:
    7 september 2018
    Hoi Sabina leuk dat jullie nu ook ingelogd zijn, ik heb Yvette ook nog een nieuwe link gestuurd maar die heeft deze ook nog niet bevestigd. Was de eerste link bij jullie niet aangekomen of was Rudi het vergeten 🤔 want dan heeft Yvette misschien hetzelfde probleem?
  19. Eric:
    Had je wel,een nieuwe hoed nodig Leen haha, we zullen hem onthouden hè José 😜