Reis Tsjechië 7 september

7 september 2018 - Füssen, Duitsland

• Na een advies van Yvonne die constateerde dat alles schrijven onder één reisverhaal het niet duidelijk maakt heb ik deze dag even opgesplits graag verneem ik of men dan wel meldingen krijgt en of dit duidelijker wordt?

7 september vanmorgen na een korte rit ca. 35 km aangekomen in Fussen de camper gelijk maar op een Camperplaats weggezet, onze eerste betaalde plaats 😊, hier wat was gedaan, hebben ook WIFI dus alles ook even bijwerken en naar Fussen gelopen. Dat is ca. 2 km hiervandaan in Fussen hebben zoals het een echte toerist betaamd een rondrit gemaakt met zo’n treintje. Hierna in de schitterende oude stad gewandeld en een sneeuwbal gegeten, iets van koek met chocolade of een andere smaak, is een plaatselijke lekkernij. Ook nog een hoed gekocht van het zelfde materiaal als een Amerikaanse Stetson alleen worden ze hier gemaakt voor de helft van de prijs dus dat kon ik niet aan mij voorbij laten gaan. Ook nog langs het Ludwigs Festspielhaus geweest we hebben wel niets met klassieke muziek maar als je er toch bent moet je er toch even langs, overigens GEEN concert bijgewoond 🤭. Het is hier ook erg warm en droog geweest want de Froggensee stond aardig droog.

1. Brenda:
    7 september 2018
    Veel beter zo👍🏻
    Leuk dat jullie het zo naar je zin hebben 😄
    Geniet ze👋🏻👋🏻
  2. Leen:
    7 september 2018
    Dank je Brenda mocht jullie nog iets zien wat onduidelijk is graag melden, ik moet dit ook nog leren. Volgende week kan ik ook het blog van Eric en Yvonne lezen en dan zal ik misschien ook nog meer ideeen opdoen.
  3. Paul en Annie:
    9 september 2018
    Komt allemaal goed door hoor. Zag een hele lijst aan mailtjes van jullie.
    Ga ze lekker op m'n gemak bekijken.
    Zorg wel dat jullie ook nog tijd hebben om rond te kijken hé. En niet alleen maar bloggen :-)
  4. Leen:
    9 september 2018
    Komt helemaal goed Paul dit blog schrijven neemt niet veel tijd in beslag en de foto selecteer ik van ons toestel zo het blog in dus ook dat is a peace of cake 👍