Rit naar Spanje 26 augustus

26 augustus 2019 - Beaulieu-sur-Dordogne, Frankrijk

Eerst maar eens wat boodschappen halen bij de Intermarche, staan we nu toch voor. Na het ontbijt zijn we gaan rijden verder naar het zuiden, ongeveer een rechte lijn richting Barcelona allemaal binnendoor en tolwegen vermijden.

Aangekomen in Beaulieu-sur-Dordogne we staan op een leuke Camperplaats aan een zijtak van de Dordogne, ook weer betaald 😊 dit maal het wereldschokkende bedrag van € 6,00

Camperplaats langs een zijtak van de Dordogne in Beaulieu sur Dordogne

Eerst wat drinken en dan maar eens een wandeling door het stadje maken

Straatjes in Beaulieu sur Dordogne

Ook nog even een kringloop winkel bezocht hier in het plaatsje, wat een meuk 🤭

Kringlopen in Beaulieu sur Dordogne

Daarna maar even ontspannen aan de Dordogne

De Dordogne in Beaulieu sur Dordogne

Inmiddels maar weer eens terug richting camper, misschien vanavond nogmaals het stadje in want er is een of andere markt (foodmarkt verwacht ik) we zien wel nu even wederom ontspannen 😜