Reis Tsjechië 25 september

25 september 2018 - Bad Düben, Duitsland

Vertrokken naar Leipzig eerst gezocht naar een Camperplaats maar daar werden we niet zo vrolijk van een oude parkeerplaats zonder enige voorziening voor € 30,00 per nacht ☹️ wat verder bij een paardenrenbaan was nog een niet als zodanig aangeduide Camperplaats hier wilde Jose niet overnachten maar we konden hem daar wel parkeren om de stad te bezoeken. Deze stad heeft ook een aantal mooie oude gebouwen maar ook enorm veel moderne. Als je Dresden hebt bezocht valt het een beetje tegen, te veel verwend denk ik. Maar wel door de stad gelopen ook nog een outlet van Zalando bezocht, ik denk dat men hier de teruggestuurde artikelen verkoopt voor de helft van de prijs. Helaas zat er niet bij voor mijn meisje. Deze winkel ziet er overigens wel netjes georganiseerd uit. Na de stad bezocht te hebben op zoek naar een Camperplaats die er een beetje netjes uitziet en dan moet je niet in de buurt van de steden zijn. Ongeveer 38 km verder een prachtige plaats in Bad Düben pal naast een meertje en vlak bij een park. Dit is een parkeerterrein waar men 4 plaatsen heeft gereserveerd voor campers en teven is er een sanistation bij en dat allemaal voor € 0,00 dus we komen weer in ons element 😂

Nu wilde ik nog naar het August Horch museum (Audi-Trabant) in Zwickau dat hadden we eigenlijk voor Leipzig moeten doen maar vooruit we rijden toch maar terug 😊

1. Sabina Bakkers:
    26 september 2018
    Zo....ik ben weer even bij gelezen. Wat hebben jullie tot nu toe een mooie reis zeg! Mooie natuur, prachtige gebouwen, vele musea en andere culturele uitjes......zal wel ff afkicken worden als jullie weer terug zijn!
  2. Leen:
    26 september 2018