Rit naar Spanje 11 september

11 september 2019 - Sevilla, Spanje

Vandaag na het ontbijt eerst de camper wat schoongespoten op de Camperplaats Ronda daar had men ene hoge drukreiniger en dan is het lekker de stof er wat af te spuiten. Daarna wordt het weer een reisdag naar Sevilla een afstand van 125 km lekker binnendoor weer een heel andere omgeving wordt wat heuvelachtig en droog we gaan tenslotte weer naar de 30+ graden toe.

Nog in de buurt van Ronda

Richting Utrera

In de buurt van Utrera

Uiteindelijk naderen we Sevilla we hebben een Camperplaats gevonden aan de rand van Sevilla zo te zien niet direct de mooiste maar wel afgesloten en alles is aanwezig, daarnaast zijn de kosten van 10 euro heel schappelijk voor een stad. Zo erg is het allemaal niet want het enigste wat we er doen is slapen. Maar eerst er naar toe volgens de navigatie nog 18 km maar wel lekker door het centrum van Sevilla want het ligt aan de andere kant dan dat we Sevilla naderen.

Sevilla

Zien we ons zelf ook eens 😂Zien we onszelf ook eens 😂

Nu denken we ach 18 km we zijn er zo nou daar kwamen we bedrogen uit ca. 1,5 tot 2 uur later waren we op de bestemming, stoplicht na stoplicht en zeker geen groene zone 😢

Zoals al op de camperapp te lezen en te zien was het niet zo’n bijzondere plaats maar ach de ruimte is minimaal we staan vlak bij het vliegveld en de trein loopt langs ons maar we klagen niet, de beheerder is erg aardig en behulpzaam morgen gaan we lekker Sevilla bezoeken en Jose wou nog gauw een klein hand wasje doen met dit weer nu 34 graden droogt het prima. Verder maken we ons vandaag niet druk en blijven lekker in de schaduw genieten en dit blog tikken. Morgen hopen we weer wat mooiere plaatsjes te laten zien 😔