Rit naar Spanje 22 augustus

22 augustus 2019 - Bavay, Frankrijk

Start met kilometerstand 42.563 km

We gaan ditmaal op pad voor een rit naar Spanje de bedoeling is om naar Andalusië te gaan maar of we dat gaan bereiken zullen we wel zien. Als jullie dit blog volgen kunnen jullie een beetje zien waar we uithangen. We hopen dat jullie ons weer gaan volgen😉.

We gaan eerst de camper maar eens wegen, vooras, totaal gewicht en achteras benieuwd of we compleet volgeladen binnen het maximaal toelaatbare gewicht blijven 🤔 spannend.

Zo na het wegen komen we op een totaal gewicht van 3.820 kg waar ik 3.850 kg mag wegen dus Jose heeft haar best gedaan om 30 kg te weinig mee te nemen 🤭

We kunnen wat dat betreft met een gerust hart op weg, eerst maar een stuk grote weg, wat doe ik mezelf aan bij Antwerpen wordt het schuiven alles zit weer eens lekker potdicht, na Antwerpen gelijk maar de binnendoor wegen gaan nemen westelijk om Brussel heen. Lekker op ons gemak om net over de grens met Frankrijk onze eerste Camperplaats te pakken in Bavay.

De eerste reisdag zit erop er zullen er nog vele volgen want de bedoeling is om volledig via de binnendoor wegen af te zakken.

Zo dit is het eerste bericht ik zal proberen dagelijks wat te posten en hoop dat jullie het leuk vinden om ons te volgen.

1. Eric:
    22 augustus 2019
    30 kilo te weinig, ojee dus minder mayonaise, kaas, ketchup ed.🤔 Als dat maar goed komt. Heel veel plezier, doe voorzichtig en we zien elkaar weer bruin (ik in ieder geval) terug in oktober.
  2. Leen:
    22 augustus 2019
    😂😂 dat zat er ook allemaal al in.
  3. Paul en Annie:
    22 augustus 2019
    30 kilo te weinig, dan kun je onderweg nog wat oppikken. Goede kilo-planning overigens. ;-)
  4. Leen:
    22 augustus 2019
    Ja dat kan ik wel aan haar overlaten maar meestal zit ze op het randje 🤣
  5. Peter en Petra Pals:
    24 augustus 2019
    Ja, Leen
    Je weet wat er kan gebeuren als je te zwaar geladen bent.
    Ik kan het mijn nog wel herinneren dat we een paar lekke banden hadden wisten niet waarom. Lekker genieten.👍👍👍😘
  6. Leen:
    24 augustus 2019
    Ja wij ook maar daar zijn we nu voorzichtiger mee, loopt zo op in de kosten 😂