Rit naar Spanje 28 augustus

28 augustus 2019 - Barruera, Spanje

Vandaag verwachten we in Spanje aan te komen of we moeten nog iets moois tegen komen in de Pyreneeën. We hebben op dit moment Lleida in Spanje in staan als bestemming binnendoor ben benieuwd wat de route ons vandaag weer gaat brengen 😉

na een schitterende rit door de Pyreneeen

2BC99F34-8ECE-4086-8B27-2A11E5785428

zijn we eerst op een Camperplaats in Viella wezen kijken maar die was redelijk aan de prijs zonder enkele voorziening dus zijn we maar doorgereden onderweg nog even de tank volgegooid want wetende dat hier de diesel goedkoper is heb ik niet meer getankt in Frankrijk altijd prettig een verschil van € 0,20 per liter met een tank van ca. 90 liter 😉 naar een Camperplaats in Barruera schitterend tussen de bergen gelegen en nog gratis ook met eenvoudige voorzieningen, water en losplaats is voor ons voldoende.

Camperplaats Barruera Municipals de la Vall de Boi

We zijn dus niet in Lleida belandt maar dat zien we morgen weer wel.