Rit naar Spanje 29 augustus

29 augustus 2019 - Ginestar, Spanje

Vanmorgen moest ik eerst naar de kapper dus even onder de tondeuse en daarna heerlijk douchen om die kleine haartjes kwijt te raken, was voor mij nog niet nodig maar Jose vond het al wat lang worden. Na het eten besloten om niet door het binnenland te rijden maar langs de kust dus op richting Valencia.

We hebben een schitterend stuk door de Spaanse Pyreneeen of hoe heet dat 🤔 mooie vergezichten en natuur.

N230 richting Lleida

N230 richting Lleida

Hierna komen we in een wat heuvelig landschap tot en na de wat grotere stad Lleida van daaruit dus richting Valencia en ook hier krijgen we weer een mooie pas de El Pas de l’Ase

El Pas de l’Ase

Uiteindelijk komen we terecht op een wederom mooie (gratis) Camperplaats in een oud dorpje Ginestar waar we werkelijk een geweldig uitzicht hebben en een temperatuur van 34 graden maar in de schaduw prima te doen.

Camperplaats Ginestar

Camperplaats Ginestar

De druivenpluk is in volle gang op dit moment en er hangen mooie trossen aan.

Druiventrossen in Ginestar

Druiventrossen in Ginestar

1. Lotte:
    29 augustus 2019
    Genieten!
    Nu nog een foto van jouw nieuwe coupe Leen?! 😁😉
  2. Leen:
    30 augustus 2019
    Dames mijn coupe is niet anders dan anders ik wordt altijd door deze kapster onder handen genomen 🤣
  3. Sabina Bakkers:
    29 augustus 2019
    Ja...die nieuwe coupe wil ik ook wel zien 😆. Zo te zien en lezen genieten jullie weer met volle teugen!
  4. Leen:
  5. Sabina Bakkers:
    30 augustus 2019
    En toch zou het leuk zijn om jou ook eens op een foto te zien 😎
  6. Leen:
    30 augustus 2019
    Ik zal morgen eens kijken in Valencia of ik blijf plakken