Rit naar Spanje 31 augustus

31 augustus 2019 - El Grao de Castellón, Spanje

Jose heeft gisteravond eerst nog op vele verzoek een foto van mij gemaakt 🤣

El Grao de Castellón

Vanmorgen rustig ontbeten de dagelijkse zaken gedaan en rustig gaan rijden naar een Camperplaats ca. 8 km ten zuiden van Valencia. We hadden weer een schitterende rit en pas door Parc Natural de la Serra Calderona om daarna weer richting kust te gaan, de rit voerde ons door de stad Valencia wat bol staat van de stoplichten en 8 balans rotondes nu ben ik blij met de navigatie dat rijd dan toch een stuk meer ontspannen.  Rond 13.00 uur bereiken we de Camperplaats La Marina met een temperatuur van 34 graden. Nu moet ik zeggen onder het luifel is het prima uit te houden, Jose heeft de was gedaan en ik ben dit blog aan schrijven 🤔 hierna is het even lekker uitrusten. Ook nog even voor de buurtpreventie de maand augustus op de website http://www.buurtpreventiesteenbergen.nl gezet, ook onderweg actief 😊.

Camperplaats La Marina in El Saler

Vanavond nog even een lekker stuk gelopen langs de duinen

El Saler

Zien we ook nog een platgereden slangetje liggen 🤭

El Saler

Nu aan de koffie, daarna denk ik wijn en genieten van het heerlijke zwoele avond.

1. Eric:
    1 september 2019
    Goed bezig, maar die foto van jou was wat mij betreft niet echt nodig😂😂. Geniet er lekker van.
  2. Leen:
    1 september 2019
    🤔 ik krijg van mannen alleen maar commentaar de vrouwen daarentegen hoor ik niet en daar was het om te doen 🤣🤣🤣