Rit naar Spanje 4 september

4 september 2019 - Cartagena, Spanje

Vanmorgen werd ik eerst weer even geknipt door Jose en daarna weer even lekker gebruik maken van de douche hier 😊

Hierna de camper dagelijkse voorzieningen in orde gemaakt en na het eten zijn we vertrokken richting Cartagena waar we een eenvoudige Camperplaats hebben gevonden bij een Shell station, niet direct de mooiste maar wel een waar een wasplaats voor de camper is en wasmachines en drogers dus we hebben vandaag wasdag 🤣 ik de camper en Jose het beddengoed e.d.

Cartagena

Prima wasplaats met een steiger voor het dak, zoiets zou men in Nederland ook moeten hebben.

Cartagena

We slapen weer goed en de camper staat er weer als een zonnetje bij, hij waserg vuil van het stof en de regen die we ‘s nachts en onderweg wat gehad hebben, ben er weer blij mee rij graag in schoon spul 😊

Vanmiddag ook nog naar het centrum van Cartagena gelopen ook weer een tripje van ca. 8 km onderweg nog even een granizados lemon (schaafijs) genomen.

Cartagena heeft ook een leuk en mooi gerestaureerd centrum met een leuke haven.

Cartagena

Nog even met een maatje mijn zonde overdenken 🤔

Cartagena

We staan op een Camperplaats met 10 plaatsen er staat een Spanjaard op plaats 10 wij zijn op plaats zeven gaan staan dus nog genoeg plaatsen over, komen we aangelopen en zien dat er nog een camper staat direct naast ons op plaats zes ik zei nog tegen Jose dat moet een Fransman zijn en jawel hoor het waren Fransen. Fransen hebben de gewoonte om dicht bij een andere camper te gaan staan vraag me niet waarom maar we hebben het al erg veel meegemaakt en dat terwijl er ruimte genoeg is, nu is het niet direct een ramp maar het valt wel op 😊 we kunnen  ermee leven 😉