Reis Tsjechië 28 september

28 september 2018 - Duderstadt, Duitsland

Het is vandaag een bewolkte dag maar dat mag de pret niet drukken, we hebben vandaag toch een soort winkel dag 🤨🤭. We beginnen met de camper weer up to date te maken, water tanken, vuilwater legen en toilet schoonmaken. Daarna op weg naar de Lidl om voor de inwendige mens te zorgen, hierna ook nog een LPG tankstation opgezocht en ervoor gezorgt dat de koelkast, verwarming en kooktoestel kunnen blijven werken. We rijden verder naar een Action dat had ik Jose belooft en de eerste licht een 60 km verder in Gotha. Toen we buiten kwamen was het inmiddels gaan regenen. Een stukje verder gereden om te lunchen inmiddels begon het wat op te klaren en de lucht wat open te trekken. We gaan eens kijken waar we nu naar toe zullen gaan en vinden het stadje Duderstadt dat precies op de grens ligt van het voormalige Oost en West Duitsland. Dit moet een van de mooist bewaarde stadjes zijn met meer dan 600 vakwerkhuizen. We besluiten dit morgen te gaan bezoeken en daarna door te rijden naar het grensmuseum, we hebben nu geen zin meer om te gaan lopen 😜

1. Brenda:
    28 september 2018