Rit naar Spanje 2 september

2 september 2019 - Sant Joan d'Alacant, Spanje

We hadden vannacht behoorlijk wat regen nu in de ochtend spettert het nog wat en besluiten we dat we vandaag richting Benidorm gaan. Eerst lekker ontbijten en daarna de dagelijkse camper schoonmaak water innemen, vuilwater lozen en niet te vergeten het toilet 🤭.

Hierna zijn we gaan rijden lekker binnendoor en dat was op een stuk wel erg letterlijk leek de rimboe wel, je kunt een impressie zien bij de video’s. Onderweg nog even een Lidl aangedaan en even wezen tanken bij een Carrefour dieselprijs € 1,119 altijd lekker als je weer bijna 70 liter nodig hebt.

Een stukje door de bergen gereden

B774D0DB-3EF8-4A9A-89D3-D9438C1B38AA

Om uiteindelijk Benidorm te bereiken, nu dachten we even tussen onze leeftijdgenoten te gaan staan maar met campingprijzen van € 38,00 - € 40,00 per nacht slaan we maar even over en zijn we verder gereden naar iets ten Noorden van Alicante we staan op Camperplaats Playa de San Juan tegen de schappelijke prijs van € 13,20 per nacht en op een veel mooiere locatie. Lekker bij het strand en dicht bij de tram waar we morgen mee naar Alicante gaan. Of we ook nog naar Benidorm gaan moeten we nog over nadenken, dat is overwegend grote hotels en strand wat we nu gezien hebben en men schijnt nog een gedeelte oude binnenstad te hebben. Jose heeft ook nog wat dagelijkse was gedaan en nu gaan we eerst maar even eten en lekker rustig de avond doorbrengen onder het genot van een Spaanse wijn 😜

image

1. Jaap stolk:
    2 september 2019
    Heel leuke blogs Leen, we kijken er elke dag naar uit. Genieten jullie maar lekker van jullie vakantie. Ben wel een beetje jaloers hoor !😁
  2. Leen:
    3 september 2019
    Dank je wel Jaap we genieten echt weer van dit fantastische land met zeer aardige bevolking.